diumenge, 17 de desembre del 2017

10k per la marató de TV3



Dia molt fred climatològicament, però molt càlid en l’esperit de tots els qui vam participar en aquesta cursa per la marató de TV3. Ambient espectacular a la plaça (i arreu de Catalunya) amb multitud d’activitats que s’organitzaven per recollir fons per lluitar contra les malalties infeccioses. Estic convençut que la Maria Mercè Marçal m’hauria permès d’afegir en el seu famós poema:

A l’atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona,
de classe baixa i nació oprimida.
I el tèrbol atzur de ser tres voltes rebel.


Un altre do: la solidaritat de tot un país que sap anar a l’una.
Des del punt de vista esportiu he de dir que em vaig llevar amb la sensació que no seria un bon dia per córrer. Em trobava cansat i en una situació que, si en comptes de cursa hagués anat a entrenar, hauria fet la meitat de temps que faig normalment. Per això em vaig proposar de no mirar el cronòmetre i de no patir massa, i per tant, vaig anar fent. La sorpresa agradable va ser que vaig acabar el 10k en 52’, la qual cosa vol dir que vaig anar una mica per sobre dels 5’.


Ja m’he apuntat a la sant Silvestre i a veure si els compromisos familiars em permeten fer l’Entre ponts de Roda!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada