dilluns, 16 d’abril del 2018

Mitja marató de la Garrotxa. Cursa núm.200!!!



   Cursa "important" perquè representa la número 200 del meu historial iniciat el 2004. Hauria de consultar algun estudi antropològic per esbrinar per què els humans des de sempre hem donat valor simbòlic als números.
   En aquesta ocasió he gaudit de la companyia d'en Joan i d'en Moha, tot i que la manifestació que es feia a Barcelona per la llibertat dels presos polítics em va fer pensar que potser aniria a Olot sol. De tota manera si ve teníem  les cames  a la capital de la Garrotxa,  el cor sempre el vam tenir on tants milers de ciutadants s'estaven manifestant.

  M'hauria agradat que la Carme hagués vingut, de fet estava apuntada, però un encostipat molt fort la va privar d'afrontar uns sempre respectables 21k!
  A diferència d'Igualada, que vam córrer sempre amb pluja, diumenge vam poder gaudir d'un dia radiant, amb una temperatura molt agradable que, afegit al paisatge espectacular per on es desenvolupava la cursa, va convertir l'esdeveniment atlètic en un autèntic plaer. 
   Li vaig prometre a en Moha que l'acompanyaria, i aplicant el mètode Galloway ens vam anar menjant els km sense adonar-nos-en. Vam completar la cursa en poc més de 2h.




   L'obsequi del pernil per a tots els atletes que completessin els 21k sempre és celebrat per tothom!

Una altra cursa al currículum! La propera: Tàrrega. Aquesta em permetrà tenir una altra comarca al meu particular col·leccionable!



   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada